Anförtro Salesforce till de bästa experterna

Har ditt  Salesforce-baserade projekt  stängts och lösningen har redan implementerats? Hypercarefasen har slutförts, men du vet inte vad som händer härnäst?   Känner du att produkten bör utvecklas hela tiden så att den är i linje med den föränderliga  bi-ZNES processer och upprätthåller en hög nivå av användartillfredsställelse? Vill du att alla problem ska lösas effektivt och användarna vet var de kan rapportera produktutvecklingskrav?

Om du besvarade  ovanstående frågor jakande, så ska du anförtro dina Salesforce – instanser till proffs!  Som en del av Managed Service kommer vi att se till att de upprätthålls och utvecklas.   Vi kommer att tillhandahålla löpande teknisk support och erbjuda förbättringar. Vi kommer att göra att du alltid använder de bästa lösninga.

Fördelar

  • Få kontinuitet i vården

    Tillhandahåll programmet med kontinuerlig vård i  form av ett dedikerat team tilldelat till det.

  • Svara på dina behov

    Tillhandahålla rätt lösningar, i linje med förändrade affärskrav.

  • Jag kommer att öka tittarnas tillfredsställelse

    Svara på användar förfrågningar och eliminera deras upplevda systemproblem.

  • Få kunskap om proffs

    Utnyttja de tjänster som ett specialiserat team, bestående av analytiker, utvecklare och testare.

Varför sticker vi ut?

  • Team av kvalificerade experter

    Vi erbjuder stöd av certifierade specialister med erfarenhet av vård av olika system.

  • Platinapartner Salesforce

    Vi har den högsta partnerstatusen, vilket är en återspegling av vår kunskap och erfarenhe.

  • Vi delar vår kunskap

    Våra specialister kommer gärna att stödja dig med de erfarenheter och god praxis som rekommenderas av Salesforce.

  • KPI och SLA-baserad effektivitet

    Vi kontrollerar ständigt kvaliteten på de tjänster som tillhandahålls och  kontrollerar regelbundet resultatet av de uppsatta målen.

Behöver du mer information?

Skriv till oss, vi svarar gärna på dina frågor.

Sławomir Patrzałek

Senior Account Manager

sales@craftware.pl